efter regn kommer solsken



vädret är allt annat än vackert! Trotts ledigheten idag så blev jag väckt klockan 10 då frukosten stod på bordet! Slängde i mig lite snabbt och njöt så mycket jag kunde, sedan bar det iväg till gröndal för att kolla u-laget spela match, dom tog hem de tre första poängen i serien, grattis! Sedan åkte jag med familjen och handlade på citygross, tiden rann iväg alldeles för fort så det blev att köra förbi donken och slänga i sig två cheeseburgare och sedan ner till gröndal igen för träning. Kom precis hem därifrån och nu står maten på spisen. Får se vad kvällen har att erbjuda, tror inte jag kommer tillbringa den på dansgolvet med alla andra 16+ are. Återstår att se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Kissie

Bad update. Chill in again!

2010-05-16 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0