wednesday-weekday


Becka och Sigge åkte precis, följde dom till ica där vi alla inhandlade lite gosaker! jag och becka har egentligen ett löfte att bara äta sånt på helgerna, men vi tänkte att vi gör ett iundantag idag och skippar onyttigt i helgen istället (bortsätt från varm choklad från café dream..) Onsdagar tolkar jag som helg för mig, enda dagen i veckan jag inte har fotboll. Så kvällen består av filmtittande, och eventuellt med syter. Återstår att se helt enkelt.

Helgen närmar sig med stora steg, känns riktigt underbart! Det betyder också en vecka närmre påsklovet, och en vecka närmre sommarlovet!hoppas verkligen att tiden går fort, vill verkligen ha värme nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0