tidsfördriv

 Din kropp:
Hur lång är du: 172
Är du nöjd med din kropp: delvis
Skulle du kunna plastikoperera dig: vene
Välj en sak du tycker är fulast på dig: jadu, fötter eller lår kanske..
Vilken ögonfärg har du: blå blåare blåast
Vilken hårfärg har du: alla möjliga, för tillfället lådvis med slingor

Har du lång överkropp: vet inte, har jag ?
Har du långa armar: hur långa är långa?
Har du långa naglar: går alltid med nagellack så dem växer inte längre!


Dina känslor, tankar och humör:
Hur är ditt humör nu: trött
Vad tänker du på just nu: vad jag ska skriva på denna frågan?
Saknar du något just nu: mina nära o kära
Gillar du någon: kan jag inte påstå
Är du kär: nej
Är någon kär i dig: vet inte ?
Älskar du någon: absolut
Hatar du någon: jag har väl mina anledningar

Hur är du om du är hungrig: ett rent helvete!
Hur är du om du är trött: mat-och-sovklocka


Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: trivs rätt bra med mitt namn
du skulle egentligen velat bo: för tillfället, där det är varmt! annars stockholm kanske..
din högsta önskan är: önskar mig inte allt för mycket.
du skulle vilja ha: sena sommarkvällar med mina närmsta!


Ditt rum:
vilken färg är det i ditt rum: vitt lila svart
har du en tv i ditt rum: nej, men är väl tur det.
har du en dator i ditt rum: yes, både för o nackdel
har du en säng i ditt rum: kanske..?
vilken färg är ditt påslakan: lila
har du kläder på ditt golv: för mycket!
har du tidningar på ditt golv: nä
har du något annat på ditt golv: allt möjligt.


Kommentarer
Postat av: Bastianelle

Hello, any body here???

2011-02-02 @ 17:54:01
URL: http://bastianelle.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0