succesfull weekend

gårdagen blev himla händelserik om man säger så, jag och beck apåbörjade väl våra sommaräventyr lite tidigare än väntat! hahah!! MEn det blev lyckat iaf!! var hemma vid halv 3 i natt, då vi led av fruktansvärd hunger och toa-behov! Slängde oss i soffan eftersom vi inte hade någon ork att gå upp och lägga oss. MEn tillslut lyckades vi somna skavfötters (stavning? ..) Vaknade några gånger under vatten av att det var så himla varmt. Men vi stog ut och vakinade sedan strax efter 11 på morgonen.  Gick ner och fixade lite frukost, sedan satt becka i timmar och skrev av mina frågor på konsthirtorieprovet vi har i mån. Kan verkligen inte ett dugg av det, så jag känner mig inte vidare sugen på att gå till skolan i mån. Under tiden satte jag iaf igång och städade, låg kläder och skit över hela rummet så man inte ens såg golvet! Men det är fixat nu :D Nermin kom förb en stund också, kände att vi båda behövde prata ut och reda ut lite saker.

resten av kvällen består av plugg till konsthistorian i mån . Lär ju säkert avluta detta pluggandet inom kort när jag har hittat något bättre att göra. Säger även grattis till syster som vann kvalmatchen ikväll! Nästa helg väntas ytterligare en match och då håller vi tummarna att dem går upp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0