saturday



ikväll drog jag och becka och mötte upp felicia så drog vi in till stan på en fika. Kvällen var alldeles för kylig för skinnjackan så vinterjackan åkte på denna gången! Vi satt iaf och pratade en stund och träffade lite trevliga människor som kom in. Sedan drog vi oss vidare på lite, chillfest. Stannade inte där allt för länge, utan följde sedan filip in mot staden vid 12tiden och satte oss på corner där vi träffade lite folk. Orkade inte ta oss vidare därifrån så vi bar oss hemåt istället!


när vi kom hem till mig myste jag och becka ner oss i soffan och tog oss en kopp med varm choklad och grädde, riktigt mysigt! Och nu ska becka sätta igång att blogga också! sitter och pillar lite med hennes design. Klockan börjar iaf närma sig halv 4 nu och jag känner att det börjar bli dags  att krypa ner under täcket nu. Ska upp och kolla fotboll vid 11 så det börjar bli dags. Men jag får hoppas att alla har haft en bra kväll för det har jag haft! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0