RUN


har ni någon gång sprungit så mycjet så att ni nästan spyr rakt ut ? Att ni har gett sådär mycket att ni får en äcklig blodsmak i munnen ? välkommen till min värld isf! Vilket jävla pass säger jag bara! klarade mig igenom träningen utan att dra upp min sträckning, och spranf till och med i slutet. Vilket helvete! men gud så stolt man är när man är klar med löpningen!

Har druckit en stor kopp med varm choklad och vispgrädde! min tunga är helt sönderbränd och mina ben är så spaghetti! Känner att jag skulle ha behövt en dag ledigt eller två! Nu ska jag nog dra igång en film och sedan somna gott i min säng! ska bli riktigt skönt med sovmorgon imån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0