old to new


på dagen gick jag in på stan med Becka, vi bestämmer alltid dagen innan att vi ska komma upp i god tid, men vi går fortfarande och lägger oss långt in på natten och på morgonen när klockan ringer kör vi igång snooze tills vi får tillräckligt dåligt samvete och stiger upp. Men det slutar iaf med att vi kommer in till stan 1-2 timmar senare än väntat. Jag kom iaf fram till att det var på tiden att rota fram mina nya converse ur garderoben nu och skrota dem gamla, har inte tyckt att dem har varit så farliga, hahah! Men när becka provade ett par vita idag så såg jag verkligen hur äckliga mina var! så på kvällen åkte dom fram, men dom var ju inte ett dugg lika sköna!

Efter staden gick vi hem till mig, slöade lite och hittade inte på allt för mycket. BEcka åkte hem lite senare och mamma och pappa kom hem med pizza! den satt väldigt fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0