love



"i alla kläder även om du en kycklingdräkt bär finns jag för dig vart du än är du så fin finare än alla småglin du moa dahlgren är min hjälpande hand jag vill en ljummen sommarkväll skriva våra namn i sand när jag tårar fäller eller på en fotbollsmatch det smäller finns du vid min sida så jag slipper lida när du inte är hos mig ja då du då saknar jag dig ingen får mig le så stort och att springa riktigt fort , jag älskar dig min lilla snutt en dikt till dig ifrån din lilla plutt"

min kärlek till åse , finns inte ens plats i en påse. Hon får mig att le, så jag inte längre behöver be. Be om några lyckliga år, när jag det med henne får. Hon hjälper mig i vårt och torrt, utan henne hade det inte gått. Jag älskar dig åse min flicka, jag önskar jag kunde bära dig i min ficka. För med dig vid min sida behöver jag inte längre lida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0