love the weather!


bilderna som togs idag var väl inte allt för fräscha! Var väl becka som var i full gpng med kameran när jag låg på bordet och dog av skratt med 4 eller flera dubbelhakor och en tunga som hängde utanför munnen. så slänger in en gammal. Idag tog jag helg! eller helg och helg lär väl sitta på en buss i x antal timmar hela helgen, åker på träningsläger och kommer hem på söndag, kan slänga in schemat under dagarna så får ni se hur jag har det ;) där av lär det inte bli någon vidare uppdatering, men jag skriver innan jag åker sen kanske jag ber becka eller någon annan att slänga in något inlägg under helgen! Har iaf träning ikväll också, riktigt härligt med tanke på vädret! Blev så fruktansvärt glad när jag gick hemifrån från håltimman utan jacka och jag såg byggarbetarna slita häcken av sig i bara t-shirt! riktigt underbart!

Nu har jag en himla panik också! Känner att jag verkligen måste få ihop ett cv nu och lämna ut lite här o var så jag kan få ett jobb i sommar!! tydligen så kommer inte jag få något barnbidrag i sommar!!! eftersom jag har fyllt 16 så får jag tydligen studiebidrag istället, men eftersom jag inte går i skolan under sommaren så får jag inget!?!?! hur ska jag klara mig ? måste jobba ihop mina pengar, och jag och becka som verkligen har suttit och planerat sommaren hela dagen måste helt plöstligt jobba sönder iställer för att ge oss ut på våra äventyr ;o fast å andra sidan så krävs det väl lite pengar att ge oss ut på dem äventyren som vi inväntar! haha

Kommentarer
Postat av: Nicolasalida

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2011-02-01 @ 07:44:04
URL: http://nicolasalida.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0