knas




okej, ja som ni ser slängde jag in lite knasbilder från matten idag, inte många tal gjorda med x antal bilder tagna! Har varit på strålande humör hela dagen, har ingen aning om varlfr. Brukar alltid vara så sliten på torsdagar. Kanske berodde det på mina timmars sömn igår efter skolan ? Men det humöret varade inte långt efter skolan, när jag kom ut och såg att det började falla snö igen blev jag genast depp. Nu väntar jag på att mamma ska bli klar med maten så att jag kan få något i magen innan träningen ikväll. Ser fram emot helgen, trots en massa ledigt förra veckan så sitter det fint med några dagar till! Har lite smått planerat till helgen så det kommer säkrt bli super!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0