inspiration










inspiration hittar ni HÄR

har precis slängt i mig lite mat, det blev pressad potatis och tacobiffar. Börjar verkligen ångra att jag steg upp så tidigt för min ögon lär inte hålla sig vakna så länge till. Förmodligen blir det en tidig kväll eftersom det är skolan i mån också! Måste försöka ta mig igenom ytterligare fem skoldagar sedan kan jag slappa igen. Har inga planer för nästa helg, men det är bara att invänta den! 4 veckor kvar till lov, det kommer gå snabbt! våren är på god väg och fåglarna har redan börjat kvittra, men blir på strålande humör varje vecka!

Kanske ska iväg och kolla basket ikväll med bella och becka, får se hur det blir med det :) Annars så kör jag på mina andra planer!


Kommentarer
Postat av: MICAH<3

sv:Hihi jo jag har åkt på kryssning :D vad har du gjort?<3

2010-03-07 @ 15:17:27
URL: http://www.micahs.se
Postat av: emma

sv: japp det är super gott!!:D frukttallrik låter minst sakt lika gott:D

2010-03-07 @ 15:42:26
URL: http://styleby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0