idag står vi för underhållningen!


har varit lite dålig på att uppdatera känner jag, det är inte så att jag inte haft tid, och jag har inte direkt gått runt och deppat eller något. Jag har bara inte haft lusten, och om jag inte har lusten och lägger in ett meningslöst inlägg blir det bara tråkigt att läsa!

detta har iaf varit dagens underhållning! fruktansvärt kul har vi haft åt dessa bilder. Fagen flöt på hyffsat bra, onsdagar brukar annars gå allt annat en fort! Gårdagen var en toppenstart på skolan! Fick en härlig lång håltimma efter första lektionen som räckte över lunch, så jag och bella gick till staden och fikade i det fina vädret. Är det inte härligt att våren äntligen är på väg ? solen skiner och det finns inget annat än glada miner!

Slänger in denna fruktansvärt fina bilder från gårdagen då vi gick in till staden, himla söt är denna ungen!

TÄnkte bara lägga till att jag gick och la mig efter skolan för att sova några timmar, när jag vaknar har jag ett x antal missade samtal på min mobil, då har mamma och pappa sökt mig som galningar för att min syster sa att jag inte var hemma ? så jag missade mat och allt, och istället låg jag och sov. Sedan när jag kom ner för trappen så frågade dom när jag kom hem!? har man koll på läget eller ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0