friday


hela min dag har besått av becka becka och becka! haha. Hon kom till mig vid 5 tiden och vi gick in till stan. Kollade runt lite, stötte på clara och simone så vi gick och åt på donken. Jag och Becka åkte sedan hem till mig, där vi satt och pillade med så kallade tippar som man filar dit på sin nagel som lösnaglar. Det var ju inte det lättaste men vi fixade det! Bättrade sedan på sminket och tog oss in till staden igen där vi satte oss någon timma på dream. Kom hem för ca 1 timma sen och becka åkte hem. Hade tänkt att dra igång en film men det har jag verkligen inte orken till. Märkte plötsligt hur trätt jag egentligen är! imorgon ska jag sova ut ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0