...

vad är en stark vänskap ? är det när man har känt varandra sen man var små, eller är det när man kan skratta om vad som helst med varandra. Kan man ha känt någon i bara några veckor och redan veta att detta kommer bli super! För mig är vänskap styrka, besvikelse och förlåtelse. Tillsammans är man som starkast. Man kommer att svika varandra med tiden, och den ena eller den andra kommer att bli besviken och sårad. Men är det inte då, just i det läget, man inser hur mycket den andra personen har påverkat en.. Är det inte personerna som har påverkar ens liv som har en betydelse? Det är svårare att förlåta någon man verkligen älskar, men är det inte det som gör en starkare? Att man klarar att ta sig igenom en sån svacka. Att kämpa sig upp från botten igen, att få den där gnutta hopp att detta kommer funka. Är det inte såna här motgångar som ska göra oss starkare?

Kommentarer
Postat av: ..

"Det är svårare att förlåta någon man verkligen älskar, men är det inte det som gör en starkare?"



förlåt.

2010-03-16 @ 21:25:15
Postat av: åsepåse

jag vet att vi inte har kännt varandra hela livet men jag vet att jag är allt det jag kan vara med dig och att jag kommer stå vid din sida i alla beslut och alla svåra stunder. Jag älskar dig moa.

2010-03-19 @ 07:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0