EAT ME


slänger in en "väldigt" snygg bild på mig och becka som jag hittade på datorn! :D hahah!

precis hemkommen från träning, idag stod det gym på schemat. Tufft var det, men ett riktigt härligt pass blev det allt! Tror jag strax ska dra igång en film. Har idrottsdag imån så inga lektioner på hela dagen, himla skönt! jag vet att det inte är världens bästa uppdatering såhär under veckodagarna, först och främst går jag ju i skolan, så har oftast inte tid att blogga på morgonen, och på kvällarna har jag nästan alltid träning. Men imorgon är det onsdag, vilket betyder träningsfri! Kan trästa mig själv med att fotbollsgymnasiet som åkte till barcelona igår inte har det allt så varmt som dom hade trott! Över natten kom den 40 cm snö och alla skolor och köpcenter är stängda, så dom har levt på två mackor hela dagen! tycker lite synd om dom... men det betyder bara att vädret här i sverige är bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0