converse


kände att det var på tiden att skrota mina små skönheter.. Dem har varit med om mycket dom! Tror jag skrev detta i ett tidigare inlägg från helgen, att jag först då verkligen insåg hur äckliga mina converes var! slitna, håliga, fläckiga och luktar för jävligt! Så när jag kom hem så fick jag rota ur mina nya ur garderoben och snöra på mig dom istället! Men det är ju världens skillnad!? dom är hårda och trånga, dom lyser i mörkret och är inte alls lika bekväva. Saknar mina gamla redan.. Jag får gå in mina kritvita dojor i veckan så att jag kan gå omkring utan tåont i helgen!


Kommentarer
Postat av: E L L E N

Jag älskar converse, själv har jag två stycken. De är så skööna!

Ha det bra så hörs vi. Och tack så jättemycket !

/ Lots of love Ellen ♥

2010-03-08 @ 18:13:53
URL: http://eellenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0