bloggfix

har suttit i timmar nu och kämpat med emelies och annies header till deras blogg. Tycker det börjar se riktig lovande ut! Försövrigt så sitter jag i soffan och är inte alls långt ifrån att pissa på mig ! Pappa har tjajat på mig i en timma att jag ska städa mitt rum, och om jag säger "jag ska" en gång till dröjer det nog inte länge föns jag åker på en käftsmäll! Nu ska ja gta tag i mitt liv o göra något vettigt, som att lyda pappas oder kan väl vara en början, eller hjälpa becka att lägga in några låtar som jag har lovat i nån timma nu, har liksom inte haft tid. Men allt det ska jag fixa innan kvällen tar slut!


Kommentarer
Postat av: annie

heeej gull :) skulle du vilja avar så gullig och lägga in den på vår header idag?(A) du vet ju lösernordet ;) hotmail= [email protected]

2010-03-20 @ 12:38:15
URL: http://tobedelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0