back to normal


dålig uppdatering, ingen snack om saken! Åkte direkt till staden efter skolan för att möta upp emelie. Himla kul att träffa henne igen. Satte oss och åt på ströget och pratade en massa, tog sedan en sväng i affärerna. Hittade kläder gjorde jag utan tvekan, men utan pengar är det inte alls lika kul! lämnade tillbaka en tröja från gina och inskaffade mig en annan, får se om jag behåller den eller om jag lämnar tillbaka den också. Lär vi märka. Garderoben är alldels för full nu känner jag, men fortfarande har jag inget att ha på mig ?! hälften av kläderna ligger iaf på golvetoch där tycker jag att dem kan ligga ett tag till, men inte enligt min lilla fader. Dem ska bort innan kvällen är slut, så det är väl dags att sätta igång med det!

Kommentarer
Postat av: Lina

Ville bara kolla ifall du va intresserad av att vara med i min Tävling om smycken?

Jättelätta villkor. Gå in på min blogg och kolla (A)

Gå in på kategorin ”tävlingar”.

(Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt & du kan radera det här om du vill)

Kramar //Lina

2010-04-01 @ 12:44:15
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0