american


allmänt seg dag idag, jobbig morgon och ingen lust att ta mig upp ur sängen över huvud taget. Satte istället om klockan och gick upp 20 minuter senare. Kom iaf i tid till skolan, himla tur att jag bor så pass nära som jag gör! Fick dela ett och annat skratt med mina tjejer idag iaf! annars har det varit en solkar måndag, 4 veckan i rad jag somnar på bildlektionen, lyckas alltid komma iväg lika slarvigt sminkad som vilken måndag som helst och framför allt så går klockan lika segt som vanligt!

Solen skiner, vilket känns underbart! Nu är det verkligen sommar som gäller i allas tankar! Ska ner på träningen sen, köra så gott jag kan med tanke på min bristning i låret. Känner inte alls för att gå tillbaka till rehabträningen nu när alla träningsmatcher är igång och serien drar igång om lite drygt en månad. Vi kör på helt enkelt! Kanske slinker in ett litet videoklipp från dagen lite senare!


Kommentarer
Postat av: E L L E N

Hej :)

Fin blogg du har!

Kolla gärna i min : eellenas.blogg.se

/Love Ellen ♥

2010-03-08 @ 17:22:20
URL: http://eellenas.blogg.se/
Postat av: becka

sv; jag håller så med dig moa min älskling :D

2010-03-08 @ 18:22:01
URL: http://bbeckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0