ALWAYS UNDER THE SAME CHATEGORY

  • pallar verkligen inte med folk som kommer och går
  • nästa gång jag hör någon säga att jag är allt för den personen ska jag kolla upp vilka mer den säger det till innan jag tror på det.
  • vänner som tar en för givet behöver inte ha tillgång till mit liv.
  • Om jag ger dig en andra chans, ta vara på den. Dem växer inte på träd!
  • om du säger att jag är din bästa vän, var ärlig och säg att jag är en av alla dina bästa vänner istället.
  • skitsnack och lögner går aldrig igenom. jag får alltid reda på sanningen i vilket fall.
  • stå för vad du tycker! 
  • om du säger att du älskar mig mer än någon annan så vet jag vilken kategori jag hamnar under, för jag vet hur många fler du har sagt samma ord till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0