yasterday

ursäkta gårdagens uppdatering hade mycket att stå i och satt aldrig vid datorn förrän sent igår kväll. Mötte iaf upp sigge och becka efter skolan för att ta oss en milkshake, satt och pratade en stund, skrattade och allt man kan göra! Bestämde mig sedan för att mitt hår skulle blir färgat den kvällen!! Så det var bara att möta upp mamma på maxi för att köpa hårfärg. Så Vi åkte hem till mig och becka fick mycket att stå i. Både mitt och sigges hår skulle färgas, hon är en pärla!

Resultatet blev bra tycker jag! fortfarande inte så ljust som jag vill ha det, men jag är på god väg och jag är superglad att det inte blev missfärgat!hahah.

Nu ska jag kuta till skolan, har sån där kamratstödjardag så jag får se vad vi ska göra, överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0