snabba cash



så oerhört sliten jag känner mig!! i 9 timmar har jag stått och tryckt på en kassaapparat och serverat korvar och burgare nonstop! när jag märkte att klockan stid på 16.11 bestämde jag mig för att sätta mig ner och slänga i sig iaf ett hamburgebröd. Det fick bli min lunch. Som tur var så fick vi ta hur mycket dricka vi ville så vi dog inte av vätskebrist. Men nästan en 1000lapp rikare sitter faktiskt inte fel..

Har duschat bort all korvlukt nu, förhoppningsvis.. Ska slänga i mig lite mat, syster står och gör pommes med snitzel. Hon har även köpt en stoor godispåse till mig!! systrar som hon är bra att ha ibland!

Ska eventuellt träffa becka ikväll. får se hur det blir. är väldigt sliten efter idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0