out of my life, one more time?

tiden har gått så fort.. det känns som att det inte var alls länge sen som vi träffades forsta gången. Allt har gått upp och ner sen dess. För ett år sedan var verkligen allt på topp!! Jag var lycklig och du fanns alltid vid min sida. Allt kändes så bra, jag hade hittat en vän som jag verkligen litdade på och som jag verkligen trivdes med. Vi kunde prata om allt med varandra. Vad hände? en dag försvann allt. Vi hamnade i små bråk som utan någon ansträngning bara blev större. Vi började nästan störa oss på varandra, lackade utan anledning. Betedde oss som om vi inte kände varandra, och så förblev det. Det gick månader utan att vi sa ett ord. Sedan kom den där andra chansen, den tredje, tom den fjärde. Men alla sabbades. Du försvann ur mitt liv och jag hade inte ens svårt att glömma dig. Jag ville inte ha dig tillbaka. Under ett år har vi haft en och annan motgång. Men dessa gjorde oss inte starkare, bara svagare. Vi gled ifrån varandra och nu står vi här på avstånd utan några ord emellan, raka motsatsen till året innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0