nattblogg

uppdateringen har verkligen varit hemsk!! men har varit i full gång hela veckan. Har kommit fram till att det är såhär års det faktiskt är kul att läsa bloggar, eftersom det händer så mycket en årstid som denna, Därför ska jag ta mig samman, lägga kameran på laddning och sätta igång igen precis som förra sommaren! Med start redan i mån. Då väntas det förmodligen en tripp till ikea, en vända på stan och senare match. Imorgon är också den första riktiga dagen på sommarlovet, borde det firas? njae, det gjorde vi så bra i fredags!

Denna dagen har jag faktiskt bara legat i sängen nästan hela dagen, lyckades ta mig bort till skyttis framåt kvällen för att kolla syster när hon spelade match. Skönt att komma ut lite. Får passa på nu när vädret är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0