näst sista skoldagen den här veckan

det blev en visit till karlskrona idag, vi var på det där boda borg. Ganska så mycket kul faktiskt! Men sjukt sliten, sov på vägen dit, sov på vägen tillbaka sedan somnade jag i soffan när jag kom hem. Tänkte att pappa säkert skulle väcka mig när han kom hem så jag skulle hinna till träninge. Men icke! Det visade sig att han var på möte efter jobbet och var inte hemma förrän vid halv 8 när min träning nästan va slut, rikitigt illa att jag missade den! Uttagning till match och allt!

Mitt rum väntar på mig där uppe, det ser inte allt för lovande ut och behöver definitivt ett omgång! Så, om jag inte överlever bombnedslaget där inne så behöver ni int eleta efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0