I reached the bottom,





jaha, då var ännu en helg över. Händelserik om man säger så, ska inte gå in så mycket på vad som har hänt. Jag är lyckligt lottad att jag har så underbara vänner som jag har! ni är guld värda <3 ni vet vilka ni är.

Sista riktiga skolveckan nu.. det börjar närma sig. Smnart står vi där i våra fina klänningar och inviger vårat sommarlov då vi skiljs åt. Det blir en fullspäckad vecka med ett o annat prov. Det sista jag gör nu innan jag slutzr skolan, och det ska ta mig fan göras ordentligt! I mån ska jag träffa emelie, riktigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ihih , jag fattar inte du är guld blond på första bilden och ljus blond på andra ?

2010-06-11 @ 16:10:10
Postat av: MOA

det är inte jag på den andra bilden.

2010-06-11 @ 16:11:38
URL: http://moajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0