hugger i sten



igår var jag träningsledig, åkte ut till emelie i smedby. Pratade ut om massa saker och myste lite. Drog sedan vidare med moppen ner mot tingby där vi kollade smedby spela. Efter det var det dags för mig att åka hem. Kom innanför förren runt kvart i 10. Kände att helgen inte bjöd på allt för många timmars sömn så det blev att skita i pluggandet och krypa ner i sängen istället.

Eftersom jag sket i pluggandet så gick väl morgonens matteprov lite sisådär. Tog mig igenom det iaf och nu väntar det bara no-prov och so-prov innan jag kan andas ut och gå på sommarlov nästa vecka.

Har en o annan lektion inställd idag så vid halv 12 är det dags att slänga sig i soffan igen och dra igång en film. Ska alldeles strax gå tillbaka till skolan på en slöjdlektion och skriva klart min utvärdering. Ingen som har lust att lämna kalmar med mig, för jag känner verkligen inte för att vara i denna lilla stad längre..

-I need all those broken pieces to build up my heart, right where it was before..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0