en bildbomb från de senaste dagarna!































okej, uppdateringen har verkligen inte varit okej, och det är jag fullt medveten om. Har blivit tillsagd ett flertal gånger att jag måste göra fler inlägg och allt. Men sanningen är att jag har faktiskt inte haft lusten, jag har haft lådvis med saker att blogga om, lådvis med saker som jag har gjort. Men har inte haft inspirationen till att skriva ner allt och lägga ut. Men nu när jag har suttit och kollat igenom massa andra bloggar, där de berättar vad det gör om dagarna och vilka äventyr de ger sig ut på. Då känner jag att jag måste ge mig in i det hela igen!!

därför ska jag ge det ett försök nu, för kanske 51026 gången ? Men nu på sommaren händer det ju alltid så mycket så man har ju alltid saker att skriva om. Fast o andra sidan är det ju inte allt för roligt att sitta inne vid datorn en solig sommardag? men jag ska lägga ner tid på er också mina kära läsare!

De senaste dagarna har det hänt ett och annat. Avslutningen var underbar, tårar och glädje i en kolossal blandning, Men känns riktigt underbart med lov nu! Tog det mest lugnt dagarna där efter, på onsdag förmiddag satte jag och sigge oss på bussen till karlskrona. där mötte vi upp bella och becka i strålande solsken! Vi gick hem och lämnade väskorna hos bellas farmor där vi skulle tillbringa natten. Sedan drog vi oss in mot staden. Kikade runt lite och åt lite. Gick sedan och handlade lite grillat för att sätta oss på stranden framåt kvällen och mysa lite. spendera lite tid med varandra. Dagen efter gick vi på marknade, framåt halv fyra var vi hemma i kalamr igen. Det blev riktigt underbara dagar där med dem jag gillar allra mest!

Dagen efter väntades midsommar, var väldigt sent ute med våra planer. Var tänkt öland men kändes som att allt det skulle blir misslyckat. istället begav vi oss ut mot smedby för lite förfest och grillning hos nathalie. Riktigt trevligt. Framåt kvällen drog vi oss vidare några hus neråt på fest hos vedde. Det bjöds på underbart väder även denna dag. Så långt jag kan minnas så har det alltid regnat på midsommar? Kom iaf hem runt halv 4 och kvällen började och slutade lyckat.

Dagarna emellan så har vi hunnit med ett o annat. Jag och becka tog oss ner till karlmarsundsparken i torsdags kvällen för att ta årets första dopp. Kände att jag var väldigt sent ute detta året till skillnad mot förra, 10 maj. Men det var faktiskt riktigt varmt i vattnet så det blev även årets första nakenbad.

Idag har vi varit så slutkörda så jag sov ut ordentligt, becka väckte mig klockan 1. Sedan satt jag bara och degade med film hela dagen tills vi drog och köpte pizza vid fem som vi åt ute hos sigge. Jag och becka drog hem till mig vid 7tiden, tog oss en promenad med hunden in mot staden för att handla lite gott till kvällen och för att hämta min cykel. Resten av kvällen har vi bara kollat film och gått ner till havet för ytterligare ett dopp.

Becka ska dra sig hemåt nu och jag ska krypa ner i sängen, upp tidigt imån för jobb. 8 timmar ska jag stå ut, men det ska jag klara!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0