ben&jerrys











dagen har varit underbar, och den kommer bara att bli bättre! var klar redan på stagg vid klockan 2, så då gick jag och åse in till staden och kollade runt lite, alltid lika trist när man är pank , men alltid lika underbart när man är med henne! Jag följde henne till bussen vid 4tiden då hon skulle iväg på samling och sedan match. Jag gick och mötte upp bella och wilma vid ben&jerrys som öppnade idag, gratis glass!! Gud vilka köer det var! Men glassen är ju faktiskt guld..  Vi o andra sidan orkade inte med kön så vi ställde oss med dom längst fram och gick ut och in för mer glass tills dom började känna igen oss.. haha!

Nu ska jag snart packa väskan och bege mig på träning i det härliga vädret! Planerna för kvällen ser riktigt lovande ut! hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0