what a lovely day













de senaste dagarna har det varit strålande solsken!! åsepåse sov hos mig i förrgår, vi åkte iväg och badade på kvällen, sjukt vad varmt det har blivit i vattnet! När vi hade hängt upp våra blöta badkläder så gick vi bort till ica för att handla lite gott. Sedan kollade vi film resten av kvällen, riktigt mysigt med den pinglan!!

Dagen efter så skulle jag jobba, åse drog sig hemåt och jag gick in på stan en snabbis. Inskaffade mig en tröja och ett par brillor. Har en förmåga att antingen tappa bort eller ha sönder mina solbrillor varje år..

Jag och bella åkte ut med in-linesen en runda på kvällen, stannade till på p-viken för ett dopp med lite folk. Det blev ett ganska långt dopp, två timmar låg vi i. Sedan var det abra att ta oss hemåt dyngsura! Idag har jag tagit igen lite sömn, vädret har klarnat upp nu till kvällen, så lite senare far jag och bella ut på ytterligare en runda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0