sen kväll, tidig morgon

auch. vilken dålig uppdatering, och imån blir det inte bättre! Borde egentligen sova nu eftersom jag ska upp vid 8 imån och bege mig till böda. Riktigt gutt, kommer stanna där hela dagen. Men jag kanske hinner med ett inlägg imån på morgonen. Om inte, så hörs vi framåt eftermiddagen!!

Ikväll åkte jag iaf in till staden med P för att ta en kaffe ( nej jag tycker verkligen inte om kaffe, men hon försöker lära mig) Så innan sommaren är över så ska jag väl iaf kunna dricka det utan att få klökningar eller gör några miner. Man kan ju alltid hoppas. Vi gick upp till bella lite, sedan gick vi ut igen lite senaer, hängde med P när hon skulle käka. Sedan gick hon hem, en tidig morgon även för henne. Beachfotboll på böda imån ju.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0