one night like this

kvällen blev inte som planerad, istället skrämde jag livet ur bella när hon satt och sminkade sig i toafönstret och jag skrek från trapphuset, haha! Hon kikade ut och såg mig där i fönstret! Gick iaf upp till henne för att fördriva lite tid, sedan kom annie och becka. Vi gjorde väl inte allt för mycket denna kväll. Kände för att åka hem ett tag men bella muntrade upp mig och köpte mig en varm choklad, så satte vi oss på corner och pratade och skrattade lite, genast blev man på bättre humör!

När vi skulle åka hem var nog kvällens asså! Vi letade och letade efter beckas cykel men hon kunde inte hitta den. Hon var helt bestämd att hon hade ställt den på det vanliga stället. Hon började bli lack och trodde att någon ville jävlas med henne och hade flyttat hennes cykel. Jag kände på mig att hon hade ställt den längre bort eftersom det var smockat på larmtorget pga musiken som var ikväll. Vi gick och kollade, becka fortsatte att lacka. Sedan fick jag syn på en cykel som var lik hennes. Men hon tyckte den självklart var för liten och inte alls såg ut som hennes. Menhon provade nyckeln, och woilla! Den började rulla! hon var fortfarande osäker på om det var hennes, men glatt cyklade vi hem iaf! hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0