home sweet home

nu är man hemma efter en vecka i götet! Det började bra, samling på gröndal på söndag förmiddag och sedan bar det av!! Vi har haft det så satans kul och att åka på gothia är något jag kan göra flera gånger om! fast tre gånger borde väl ändå räcka..?
Vi kom till b-final iaf. Där mötte vi eskilsminne och åkte på en förlust tyvärr, många skadade och många slitna ben, men vi genomförde matchen och åkte hem med en silvermedalj! En toppenvecka har det varit med ett gäng härliga brudar! Har Vilat ut mig lite nu, har varit et gäng tidiga mornar men dom har jag tagit igen nu! Så nu är jag tillbaka med vanlig uppdatering som innan!



ska slänga in en bomb med bilder lite senare, nu väntas träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0