goodmorning sunshines!

har vaknat upp nu från min djupa sömn! Kan inte fatta att det kan vara så skönt att bara sova? Man vill aldrig gå och lägga sig fast man är trött, men sen näår man väl sover vill man inte vakna. Jag vet inte ens om jag vågar sätta mig ute i solen, 40 grader? varmaste sommaren på länge! Men ingen strand för mig idag, jobbet vätar klockan 14.15..

En ny en vecka, nya möjligheter. Det är måndag, och det är bara 5 dagar kvar tills vi åker till gothia!











lite bilder från gothia 08


Kommentarer
Postat av: Sabine

haha det är underbart å sova.

ibland drömmer jag om att sova för att det är så skönt haha

2010-07-12 @ 15:55:22
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0