a better place

alla dessa tankar, har skrivit ut mina åsikter och funderingar tidigare i bloggen men slutade med det ett tag. Jag känner att jag verkligen måste skriva av mig ibland. Jag har en personlig blogg med lösen som ingen vet om. Där skriver jag ner allt, precis allt! Lite av de sakerna ser ni här. Men finns delar jag faktiskt inte berättar om.

Dels skriver jag ner det för att minnas, dels för att kunna tittta tillbaka och kunna se vad jag gjorde rätt, eller fel. För att kunna se vad jag har utsatt mig för. För att kunna se vad jag har tagit mig igenom. För att se vilka underbara människor jag har/ har haft i min omgivning.

Jag skriver inte dagbok eller liknande. Har haft en och annan mapp på datorn med lite texter som betyder, lite låtar som påminner mig om saker m.m. Jag har en mapp på mobilen med sparade sms, som jag alltid kollar igenom när jag känner att det är lite tufft. Då när jag behöver den där extra knuffen för att hamna på fötter igen. Jag älskar verkligen att skriva! jag älskar att dela med mig om mina åsikter, tankar m.m.

 Ibland önskar jag att jag kunde dela med mig om alllt mer er. Men vissa saker borde hållas för än skälv.

Kommentarer
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

jag gör faktiskt likadant! bloggen är ett bra ställe att ventilera känslor och tankar! sen kan man läsa igenom det man skrev i lugn o ro sen när allt lugnat sig lite!



sparade sms är toppen!

2010-07-29 @ 00:11:10
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0