nytt år, nya förändringar

hej på er! Jag är inte direkt ny här på blogg.se, bloggade här innan. Jag började tröttna lite på mitt sätt att blogga, eller att blogga därifrån över huvud taget. Tyckte att det var dags för lite förändringar och det passade ju perfekt nu till det nya året!

Så nu sätter jag igång med en ny blogg med ny handling! ni kommer att få läsa lite om min vardag men också hänga med på ett stort antal äventyr! händer alltid något i mitt lilla liv! här kommer jag också dela med mig av lite outfits o mode men även musik!

Tänkte iaf ta och berätta lite om mig själv.
Jag heter Moa, lever mitt liv i staden Kalmar. Långt in på kvällarna/nätterna umgås jag med mina vänner medans jag kämpar mig igenom skolan och fotbollen på dagen! Jag går nu i nian, så just nu är det mycket som händer i mitt liv, val till gymnasie, ska man stanna i kalmar eller plugga någon annan stans m.m. Jag bor tillsammans med min familj som består av båda mina föräldrar men också två äldre systrar och en hund! Jag hoppas ni följer min blogg och tar del i mitt liv! kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0