sunday

ohja, visst är det söndag alltid, vaknade med solen skinandes rakt i ansiktet, fick mig en härlig känsla av att snön var på väg bort! Men icke, på onsdag vntas ytterligare 5 cm snö.. kan man bara inte spola förbi dessa årstider så att våren och sommaren kan komma.

Dagen består bara av filmtittande, lite sugen på att dra och gymma lite faktiskt, känner att det behövs. Men det väntas och se. Nu ska jag ta och klä mig lite i mina mjukisar sedan slänga fram en chipspåse så är dagen räddad. Imån börjar en ny skolvecka, hoppas den går fort! Åker till hestra på tisdag med skolan, ska blir riktigt kul med snowboard i backarna, aldrig testat så det kommer bli spännande! Till helgen flyttar också syster, så det lär säkert bli till att bära saker fram och tillbaka. Ska klämma in en liten övernattning med åse också tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0