skridskoåkning!

hejhej, sitter nu hemma med en hel burk färg i håret! nu snackar jag då ínte om målarfärg så alla vet! ;) haha, nej jag lämnar alltså mitt superblondal liv. Kände för lite förändringar, och eftersom jag alltid har varit blond så är det faktiskt ganska spännande! ovant kommer det bli, och inte säkert att det kommer bli snyggt heller! men det märker vi :)

innan idag var jag iaf och åkte skridskor med familj och vänner. Riktig mysigt blev det faktiskt, åt lite korv drack varm choklad osv :) Har ganska ont i fötterna nu om man säger så! Men som tur var så lyckades jag åka lite iaf! det varinte bambi på hal is här inte :) men jag åker nog bättre in-lines än skridskor.




Kommentarer
Postat av: kusin Linnea

Det såg mysigt ut!:D

2010-01-11 @ 19:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0