powerwalk i bara strumpor!


var ju ute på en långpromenad innan idag, blev faktiskt lite över en timma:) men drabbades av värlens skoskav bara efter några minuter, men jag hade bestämt för för att gå hela vägen så det var bara att bita ihop och slänga av sig skorna! Blöta fötter, kalla fötter, nakna fötter. Det är väl så det ska vara en kall januaridag! åkte direkt vidare på träning, det blev att ligga vid sidan av planen och ta mig igenom några övningar styrka i mina fina raggsockor! sen bar det hem, och nu har det tittats paradise för fulla muggar! gillar inte att catja åkte ut, hatr fransescha! (stav..?) nu ska jag iaf ta tag i min sömn, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0