mätta magar och en nöjd moa


flera magar har mättats och gästerna är belåtna! Alla är nu på utgång för att ta sig hemåt. Några få människor kvar här hemma :) en härlig födelsedag har det varit! fick bl a en kamera, vilket verkligen behövdes! Under kvällen har jag hunnit med att hålla mig social med min släkt, lyssnat på dåliga skämt, sätt underbara egobilder på farmor som hon har tagit, tryckt i mig både tårta och mat (illa jag vet..) Öppnat mina små presenter skruvat upp bordet(som även ska skruvas ner också!) haft ett leende på läpparna hela kvällen och tagit emot alla fina gratulationer från alla underbara människor! en toppendag och en trött moa! resten av kvällen består av film , lång sovmorgon i mån, klockan 11 ska jag stå på fredriksskans för testmatch till gymnasiet! Därefter drar jag med gulli till affären för att inhandla alla varor till fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0