lets talk about my day!


hade sovmorgon till halv 10 idag, hade precis för mig att jag ställde klockan på kvart över 8, men icke! ställde fram den ytterligare en timma så jag försov mig, alltså var det snabba ryck upp ur söngen slängde på mig ett par leggings och en tjocktröja, dorg upp håret i en bulle, och for sedan till skolan utan något klet i ansiktet!

skoldagen gick hyffsat fort, kom hem och satte mig vid tv:n och kollade one tree hill, väldigt besatt av den serien, vet inte hur många gånger jag har sett säsongerna. Somnade sedan i soffan, blev väckt för att maten var på g, åt och somnade sedan om, pappa väckte mig 30 minuter innan träningen, på med kläderna och sedan for jag till gymmet i 1.5 timma! Tveka inte när jag säger att jah kommer lida av träningsvärk resten av veckan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0