hatet som finns kvar.

jag hatar när du bara går din väg utan ett ord.
jag hatar när du tror dig veta något men egentligen har fel.
jag hatar när du tar allting för givet och när man aldrig får nånting tillbaka.
jag hatar när du drar dina egna slutsatser utan att lyssna och höra hur det egentligen ligger till.
jag hatar hur du så tydligt kan se att jag är sårad och att du gör allt för att det ska synas ännu mer!
jag hatar hur du bara kan ge mig en blick och sedan passera utan ett ord.
jag hatar att du vet hur man gör mig sårbar.
jag hatar att du vet hur jag fungerar.
jag hatar att att du använder mina svagheter mot mig.

-Jag hatar hur du så enkelt kan trycka mig till marken utan att jag har ork att ta mig själv på fötter igen..

Kommentarer
Postat av: e.a

antar att det där var till mig..

2010-01-20 @ 21:13:51
Postat av: n

på tiden att ngn annan också säger så

2010-01-23 @ 11:57:04
Postat av: MOA

jag vet vilka ni båda är, och nej det är inte riktat till nån av er!

2010-01-23 @ 14:23:34
URL: http://moajohannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0