Underbar dag i hestra!






















jaha, här var då ett gäng bilder från hestra, underbart rolig dag var det! Har varit i backarna en gång tidigare, då jag var fem år och satt väl mer i pulkan än vad jag stod på skidorna! Men jag tycker jag var grym för att vara nybörjare! och inte var jag rädd för att ta lite risker inte, hah! men lite små tecken på att det blev en riktigt lyckad dag är väl alla mina blåmärken på rumpan , kan knappt sitta! alla mina vurpor i backarna och utan bekymmer reste jag mig upp igen och körde vidare! inga huvudskador inträffade trots mina små volter i backarna, inget ryggont heller för den delen trots att jag gled baklänges ner på rygg längst den svarta backen, trots sittliften med alla tårar pga höjdskräcken tog jag mig sakta men säkert ner för backarna. Enda negativa är att min lilla förkylning har hoppat fram efter att ha gett mig på efter en timmars vilopaus med min snowboard i backen, har tom utökat mina kunskaper i matten , min rektor åkte om mig tre gånger, så jag bbörjade sysselsätta mig med att räkna alla personer som körde förbi mig om och om igen! sen var det på tiden att försöka ta sig ner helt enkelt. Sen väntades en tre timmars lång bussresa hem, men den gick fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0