brunt på blont


har verkligen haft problem med det här håret ! färgade det själv först, ingen aning om vad det blev för ffärg, det var någon ny upptäckt eller liknande! sen skulle jag färga om det dagen efter, ja då blev jag rödhårig! ni vet, exakt samma hårfärg som pippi långstrump ?:S shiiit jag dog, den änsa som såg det var min mamma, sen gick jag med mössa i två dagar, sov tom med den! vågade inte se mig själv i spegeln, så jag fick gå in och akutbeställa en tid, och som tur var så blev det samma dag, så denna dagen har jag tillbringat hoss frissören i tre timmar! men det var så värt det, dem färgade också mina ögonbryn, vilket behövdes om jag skulle vara så mörkhårig :) men här är iaf resultatet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0