7 days

så, 7 dagar har gått sen nyår, alltså en vecka! en vecka in på det nya året, altså 358 dagar kvar till nästa nyår! haha, logiskt va ?;)  hade grymt kul på nyår iaf!

Idag har jag varit inne på stan, köpte ett par skor ( bild får ni sen) hittade även massa annat smått o gott, men inget som blev köpt. Klockan 1 gick jag mot frissören, var bara tvungen att färg amitt hår så jag slapp gå i mössa hela tiden! ni får före och efterbilder lite senare :)

ska kolla klart på filmen nu med becka, äta upp vårat mumsiga godis och bara ta det lugnt!


en liten bild från nyår! :) firade med att äta en middag med mina tjejer och sedan vidare på fest till lite annat härligt folk, vid tolvslaget stod vi på stortorget och hurrade! :) hur firade ni nyår?

Kommentarer
Postat av: louise

SV: Ja precis, känns sjukt jobbigt! =( Men jaja, blir väl bara otroligt otroligt kul att träffa henne efter det!



fin blogg :)

2010-01-07 @ 21:35:03
URL: http://louisebhult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0