yesterday


leopardtights från asos. kofta från gekås. fodral från h&m. Armband kappahl bla. Ring från lindex. Töntbrillor från bikbok.

lyckades precis ta mig upp ur sängen, sent jag vet, men det blev också en sen kväll. Mer om det senare. Dagen består av endast plugg, ska  träffa sigrid sen så vi kan göra klart våran bildanalys, vilket tar hundra år att göra! Sitter pch kollar lite repriser på färjan, irriterar mig på att hunden skäller i sömnen, deppar över att min hälsena gör allt för ont. Funderar lite på att förflytta mig till köket för lite frukost, om jag inte får i mig någon mat snart kommer jag bli allt för trött och lättretlig och då är jag inte rolig att dras med. Förmodligen måste jag hinna med en städning idag också, mitt rum ser inte alls för lockande ut. Nej nu slog hunden upp ögonen, hans blick skrämmer mig en aning för tillfället, kanske dags för en liten promenad? vi får väl ta och fråga jycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0