voddler

någon mer än jag som har varit på jakt efter voddler? Jag letade efter invites på internet men man var tvungen att ställa sig i kö och massa eller värva massa människor m.m. Men jag bestämde mig för att gå in på voddlers hemsida. Skrev upp mig och hamnade i kö, nu någon månad senare så har jag voddler, och jag bara älskar det!! jag som älskar att kolla film kan nu se dom utan problem, än så länge så testar dom bara voddler lite så det finns inte allt för många filmer och vissa kostar. Men helt klat värt att ställa sig i kö! :)

Kommentarer
Postat av: ida

Svar: Hehe precis. Det skulle inte sitta fel med lite värme. :)

2010-02-04 @ 16:42:09
URL: http://writtenbyida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Voddler suger! Plus att du kunde bara gått in på en nerladdningsida för att ladda hem det... knas! : )

2010-02-04 @ 18:28:36
Postat av: B E X

sv; haha ellerhur! jag vill med ha voddler o:

2010-02-04 @ 20:44:10
URL: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0