ullared



okej efter en tidig morgon och ett par timmar i bilen så är man väl en aning skabb, men jag delar med mig tillsammans med syster ! direkt efter träningen igår så åkte jag direkt till växjö med syster och mami. Vi stannade till hos mormor öcer natten och tidigt morgonen efter bar vi av till ullared, skönt att få komma ort lite från kalmar ibland. Blev en heldag på gekås, köpte lite smått och gott, en jeansjacka en T-shirt ett linne, halsband, hatt och lite smink. (bilder kommer) Tror jag ska göra kvällen kort, har varit en lång dag, och sömnen i bilen räckte inte långt, natti!!!

Kommentarer
Postat av: bella

så jävla söt du är älskling!

2010-02-27 @ 15:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0