sommarkänsla


godmorgon! Vaknade upp för en stund sedan av att jag var så fruktansvärt kissi! Brukar alltid sova onödigt länge på helgerna annars, men jag tog mig upp och slängde i mig lite frukost. Igår spelade jag match mot madesjö, det blev en vinst på 2-1. Kan väl inte påstå att vi spelade allt för bra, men med tanke på snöstormen så tyckte jag det var en helt okej match! När jag kom hem så stod det kräftor och revben framdukat, och hur gott är inte det en lördagkväll ? Väldigt mysigt måste jag säga.

Får se vad dagen har att erbjuda, inga planer än så länge. Becka har åkt iväg, hon är borta hela sportlovet. Så Det blir inte att umgås med henne. Hon kommer bli en aning saknad känner jag. Jag tar dagen som den kommer helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: SANDRA

Vill du bli veckans blogg hos mej.?

Skriv en kommentar att du är med här: http://sandrarr.blogg.se/



Lycka till.!

(Om du anser detta som störande, ursäktar jag)

2010-02-21 @ 14:48:10
URL: http://sandrarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0