saturday night!



gårdagen blev riktigt härlig tillslut! Satt här hemma med gäster till klockan 8 då jag for mot staden för att möta upp becka. Vi gick och satte oss på dream för en kvällsfika. Där träffade vi maja och tilda bla. Satt där en bra stund, det var mycket folk i stan för att vara såhär års. Satt iaf och pratade en stund. Sedan rusade ett gäng killar ut, drog med sig jackorna och började skrika? fight på G! haha. Det var väl inte första gången, samma killar samma ställe ny fight. Polisen kom allt löste sig, vi gick därifrån. Skulle ta bussen hem till becka vid klockan 9 med den sket vi i, vi tog en senare istället. ´Då gick vi tillbaka till dream satt och pratade med lite folk, sedan rann tiden iväg och det var dags att kuta! om 2 minuter gick bussen. Så vi tog löpet genom stan mot stationen, men inte hann vi med bussen inte. Vi fick vänta in nästa, men den kom efter tio minuter så det var lugnt. Åkte mot tegelviken för lite film hos Becka. Satt där och myste med lite chips pch godis. KLockan närmade sig 1 och jag började dra mig hemåt, skulle gå hem därifrån, och det tog ju sin lilla tid. Men vid halv 2 så kunde jag slänga mig i soffan! Var alldeles för trött för att sitta uppe så jag gick faktiskt och la mig direkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0